Het Bethelkerkkoor Zwijndrecht bestaat sinds 1956.

De door het koor georganiseerde ZondagAvondZang diensten zijn inmiddels een deel van het kerkelijk leven van Zwijndrecht en omgeving geworden en eigenlijk niet meer weg te denken. De immer uitstekende opkomst geeft aan dat de keuze van het programma voor deze avonden bij u in de smaak valt.

Elk jaar wordt kritisch gekeken naar ons repertoire. Samen met onze dirigent Wim de Penning wordt een keuze gemaakt op basis van de geestelijke inhoud en de muzikale kwaliteit. Ook de muzikale kwaliteit van de door ons gevraagde organisten laat niets te wensen over.

Wij zijn er tot nog toe in geslaagd de kosten die aan het aanschaffen van nieuwe muziek zijn verbonden, te dekken uit collecten en contributies van de leden.

Inmiddels is er een groep van Vrienden van het Bethelkerkkoor ontstaan die ons mede financieel steunt.

Wilt u ook hiertoe behoren en op deze wijze uw sympathie voor ons koor tot uitdrukking brengen dan vernemen wij dit graag.

Ieder bedrag is welkom uiteraard en kunt u overmaken naar onze bankrekening IBAN: NL37RABO 0377502340 t.n.v. Bethelkerkkoor Zwijndrecht,  o.v.v. Vrienden van het Bethelkerkkoor.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Arie Roubos